Wat een stad! - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van oosterdijk - WaarBenJij.nu Wat een stad! - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van oosterdijk - WaarBenJij.nu

Wat een stad!

Door: Webmaster

17 Januari 2011 | Argentinië, Buenos Aires

Hola!

Wat een geweldige stad is Buenos Aires! Ontzettend mooie gebouwen en een heel leuk hostel! Veel mensen ontmoet dus erg leuk! Morgen ga ik met een paar mensen van het hostel naar Uruguay en van daaruit verder door naar Rio de Janeiro. Ben zeer benieuwd!

De eerste dag in Buenos Aires naar de begraafplaats van Evita geweest. Je kijkt er je ogen uit! Sommige graven zijn bijna net zo groot als een huis!

Was ik van de week nog zeer verbaasd over het fietspad naast de snelweg in Brazilie. Gister heb ik zelf Buenos Aires verkent op de fiets! Een hele happening om te fietsen op een 7 baansweg! Wel erg leuk omdat je op deze manier veel ziet van de stad! Ook naar La Boca geweest. Een buurt met veel gekleurde huizen. Erg toeristisch maar je moet het toch gezien hebben.

Het uploaden van fotos lukt niet hier dus die komen nog!

Liefs van mij!

• 17 Januari 2011 - 13:56

Merel:

Hoi Peet!
    Wat fijn dat je inmiddels leuke reisgenoten opgedoken hebt en dat je al redelijk wat van Buenos Aires gezien hebt.

Ben stiekem wel jaloers op t feit dat je BUITEN zit in je bikini. Ik zit BINNEN met de kachel en een fleectrui aan hahahaha.

Wel gaaf dat je zo snel al naar Uruguay gaat en vanuit daar toch ook al redelijk snel in Rio zult belanden.
    Goed dat je vrijdag de juiste keuze gemaakt hebt en alvast naar Argentinie gegaan bent. Nu kun je in elk geval een deel van je reis in gezelschap afleggen. Zul je zien dat je in plaats van 1x elk land overal 2x binnen waait omdat t nu eenmaal zo loopt (H).

Geniet er van, enne afstappen als er een vrachtwagen inhaalt he?! Ben erg benieuwd naar al je foto's.
    Liefs, Merel

• 17 Januari 2011 - 14:29

Ronald En Jolanda:

He Petra
    Wat super dat je al zover bent en allerlei leuke dingen gezien hebt.
    Fijn dat je ook mensen tegen gekomen bent waar je mee kunt kletsen, zo hoor je ook van alles over het land en kom je vaak op plaatsen die je zelf niet bedacht zou hebben.
    Have fun en we horen wel weer van je.
    Groetjes Ronald en Jolanda

• 17 Januari 2011 - 18:56

Mamsi:

hoi meisje, de foto,s zien er goed uit!! het graf v evita zal vast indrukwekkend geweest zijn. en dan dat fietsen...tsss, wat een drukte op de weg zeker!! leuk dat je aansluiting met leuke mensen hebt gekregen. anders voel je je zo verloren in zo,n grote stad.
    wacht weer af op het volgende bericht.
    dikke kus en knuf mamsi

• 17 Januari 2011 - 18:57

Ria:

Ola,

Leuk leuk allemaal!!
    Op de fiets nog wel?? zo zie je juist de leukste dingen.
    Hoe hard mag je daar op de rijbaan??
    hhaha zo dus de reis gaat weer verder,fijn dat je met gezelschap bent.
    Net wat je al zei ,dat komt vanzelf allemaal wel.
    Liefs Ria
    Veel plezier

• 18 Januari 2011 - 09:17

André & Sandra:

Hallo Petra,

fijn dat je het naar de zin hebt daar in de zon en verwen ons maar lekker met je mooie belevenissen.
    ps. was de kreeft lekker?

x paps

• 18 Januari 2011 - 11:36

Ellen:

Hoi Petra
    Je begint al te wennen en vindt al aardig je weg in dat grote Zuid Amerika. Naakte dames in de hostel, dolfijnen in de zee, fietsen op de snelweg en gewoon ff doorvliegen naar Buenos Aires als Brazilie even tegenvalt! Leuk om het op deze manier allemaal een beetje mee te kunnen beleven! Net als alle andere lezers ben ik jaloers op je!
    Geniet er van meiske!!!! Ellen

• 18 Januari 2011 - 17:39

Gien & Boys:

Toen ik uit mijn werk fietste zag ik je fietsen ....maar met een schok dacht oh nee dat kan niet want je zit nu in Argentinie!!! Maar wel op de fiets dus lees ik net. Wat super dat het nu zo leuk is en je dus een goeden keuze gemaakt hebt door te vliegen. Gezelschap is toch heel belangrjk . Mijn moeder is vandaag naar de olifanten in Thailand vertrokken voor 4 weken Olifantenopvang en ze wilde allles weten van je reisverslag!
    Ben heel bbenieuwd hoe het verder gaat! Geniet!!! Je hebt er hard voor gewwerkt toch? Groeten van ons en liefs Gien

• 23 Januari 2011 - 14:38

Renate:

Hai Peetje,

Wat goed te horen zeg dat je het zo ontzettend naar je zin hebt. Leuke mensen ontmoet al, heerlijk weer zo te zien en die stranden.....om jaloers op te worden! Zitten wij hier binnen voor de kachel in ons koude kikkerlandje met buiten van die vieze miezerige regen! Jij hebt het absoluut beter voor elkaar maar dat heb je ook zeker verdiend!
    Meis geniet van je tijd daar! Ik blijf je volgen en geniet van je belevenissen en mooie foto´s.
    Veel plezier en be carefull (ook voor die bruine macho's daar!!)
    Liefs Renate, ook de groetjes van Dennis

• 26 Januari 2011 - 20:34

Mams:

hoi lieve peet,

ben blij voor je dat je lekker aan het genieten bent van alles. en ook fijn dat je leuke reisgenoten ontmoet. ik kijk weer uit naar je mailtjes.
    denk aan je ,liefs mij xxx

• 28 Januari 2011 - 09:42

Janneke:

Hoi Petra,
    Wat leuk om zo mee te genieten van je belevenissen. En fijn dat je mensen ontmoet om je avonturen mee te delen.
    Veel plezier verder!

Groet,