Eilandtour - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van oosterdijk - WaarBenJij.nu Eilandtour - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van oosterdijk - WaarBenJij.nu

Eilandtour

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

03 April 2008 | Nederland, Amsterdam

Lieve allemaal,

Het is weer tijd voor een kleine update! Aangezien ik altijd maar op de fiets overal naar toe ga,en dus niet verder kom dan Kralendijk en het werk, heb ik voor vandaag een jeep gehuurd om het eiland eens verder te bekijken.

Eerst ben ik naar Rincon gereden wat het historische stadje van het eiland is. Onderweg kwam ik ontzettend veel geiten en ezels tegen en toen ik met de auto stil ging staan kwamen de nieuwsgierige ezels ook al snel met een kop in de auto kijken.Heel schattig! Via Rincon ben ik verder gereden naar het Gotomeer. Via een smal bergweggetje kwam ik uiteindelijk bij het Gotomeer en hier zaten heel veel flamingo's. Deze heb ik ook van heel dichtbij kunnen zien. Terwijl ik foto's stond te maken begon kwam er een korte maar harde regenbui en terwijl ik weer veilig in mijn auto zat kwamen de flamingo's vlakbij mijn auto. Super!

Nadat ik heerlijk gelunched had ben ik langs de kust verder gereden en daar heb ik nog bij Andrea I+II en bij 1000 steps gesnorkeld. De middag was nog lang niet voorbij en dus heb ik alvast een kijkje genomen bij de zoutpannen. Het eiland is echt heel erg mooi!

  • 02 April 2008 - 23:49

    Elske:

    jeej Peet wat super! Lekker eigen auto'tje gehuurd! Top dat je wat van het eiland hebt gezien, moet je soms echt de tijd voor nemen he? Ben benieuwd naar de foto's van je dagje touren1 kussss

  • 03 April 2008 - 05:03

    Merel:

    Heej Peet!
    Klinkt super! Lekker dat je echt even een middagje de tijd voor hebt genomen. Binnenkort nog een keer doen,maar dan via de andere kant ;)

    Heel veel plezier bij je bbq vanavond. Ik ga weer a trabajo nu, spreek je snel!

    Puh, kus :D

  • 03 April 2008 - 09:01

    Mam:

    hoi peetje,wat een mooie ervaring!fijn dat je het zo naar de zin hebt daar op bonaire.tjonge,hier is het weer kl**** met de bok!!nou,jij maakt leuke dingen mee in je vrije tijd.ik ben ziek en de hele tuin staat volledig op zijn kop!!met shoveltje veel planten eruit getrokken,de hele riolering zit verstopt.boomwortels groeiden door de buis heen.ze zijn meters riolering aan het vernieuwen.xxxxxmam

  • 03 April 2008 - 12:09

    Dorien:

    He Peet,

    Wat klinkt dat gaaf zeg! Dachten die ezels soms dat ze hun verloren zusje weer terug hadden gevonden? ;-)
    Ga m'n leven beteren en vaker berichtjes bij je achterlaten. Genietse daar!

    xxx
    Dorien

  • 03 April 2008 - 13:23

    Ria:

    Hey Peet,
    Leuk dat je zelf op pad gaat!!!!
    Zo kun je veel zien en genieten van al het moois.
    Heerlijk om rond te toeren en de tijd aan je zelf te hebben!!!
    xxria
    Haha zijn die ezeltjes ook nieuwesgierig ook????

  • 03 April 2008 - 16:42

    Go:

    Ohhh peetje klinkt echt helemaal heerlijk daar. Buiten de zo intensieve stage moet er natuurlijk ook wat rondgetourd worden dus dat doe je lekker meid!

    ps: ik waag volgende week een dansje in groningen voor je;)

  • 03 April 2008 - 17:27

    Renate:

    He Peet, Leuk joh dat je nu eindelijk wat meer van het eiland gezien hebt! Is ook de bedoeling natuurlijk he, lekker genieten.En al een lekker kleurtje gekregen? En hoe bevalt het nu op je stage? Veel plezier nog, liefs Renate

  • 03 April 2008 - 19:00

    Karin:

    Dapper van je om een auto te huren en er op uit te gaan! Voor Erik evengoed ook fantastisch want hij heeft 'straks' een perfecte privé-gids aan jou. Geweldig van die ezels hè. Ik ben helemaal gek van ezels. Met die eyeliner-ogen enzo. Je hebt het maar druk met het op de hoogte houden aan iedereen. Al post gehad nu? Knuf, Karin

  • 05 April 2008 - 16:02

    Marloes:

    Heee Peet!

    Super zeg, groot gelijk! Lekker cruisen over het eiland..... :-D Ben echt heel benieuwd hoe het er daar uitziet! Het Washington Slagbaai park schijnt ook heel mooi te zijn! Moet wel bijzonder zijn met al die ezels en flamingo's.... :-) Super hoor, geniet er maar goed van (tis weer es wat anders dan koeien in de wei)!!!

    Liefs,
    Marloes

  • 07 April 2008 - 14:53

    Jannet:

    Hoihoi! Ik zat vanmiddah nog aan je te denken! Ik bedacht me dat jij nog vier maanden heerlijk kan rondreizen. Over drie weken ga ik alweer naar huis, alhoewel ik daar heel eerlijk gezegd ook wel weer zin in heb hoor! Maar ik kan wel tegen je zeggen: geniet elke dag! De tijd die je daar hebt is voorbij voor je het weet. Wat heerlijk trouwens om zelf een jeep te huren en de omgeving te verkennen. Lekker je eigen gangetje gaan, lijkt me echt fijn! Hopelijk bevalt je werk ook nog goed!! Tot hoors maar weer! Veel liefs uit India (misschien de volgende keer alweer vanuit het oh zo koude Nederland, bah!) xxx

  • 19 April 2008 - 12:15

    Mam:

    Hey Peetje,verheug op 12 juni,nog een week of 7!!
    Zie het helemaal voor me dat ik ook veel van die dingen te zien krijg.En vooral op het luieren aan het strand!Haha.Dikke kus mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Augustus 2008

Wereldrecord 500m zwemmen is verbroken

01 Juli 2008

Chillen op de Antillen

05 Juni 2008

Padi

26 Mei 2008

Mijn eerste bezoek op Bonaire

11 Mei 2008

Discover Scuba Diving

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 50081

Voorgaande reizen:

15 November 2018 - 22 November 2018

Tenerife

23 Mei 2017 - 16 Juni 2017

Colombia

03 September 2015 - 03 Oktober 2015

Costa Rica & Nicaragua!

08 Juni 2012 - 30 Juni 2012

Exploring Ecuador and the Galapagos!

11 Januari 2011 - 10 Mei 2011

Zuid Amerika

19 Februari 2008 - 06 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: