Een heerlijk weekend - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van oosterdijk - WaarBenJij.nu Een heerlijk weekend - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van oosterdijk - WaarBenJij.nu

Een heerlijk weekend

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

28 April 2008 | Nederland, Amsterdam

Lieve allemaal,

De meesten weten dat ik regelmatig een vroege dienst draai die om 6 uur begint. Dit weekend had ik echter een super vroege dienst waarbij ik zaterdag om hlf 5 moest beginnen en zondag zelfs om half 4. 5 uur opstaan voor de normale vroege dienst was hierbij vergelijken gewoon uitslapen voor mij!En hoewel ik mij nooit verslaap had ik zondag niet eens een wekker gehoord...Toen ik om 3.20 dan uit mijzelf wakker werd haaste ik mij naar 't werk en ondertussen smste ik mijn collega dat ik wat later kwam. Gelukkig maar want ook zij lag nog heerlijk in haar bed! Al die vroege diensten betekenden ook dat ik al weer vroeg op de dag klaar was en dus heerlijk weekend kon vieren!

Zo hebben wij met 6 personen een bootje gehuurd om te gaan wakeboarden! Mannen scheppen altijd op dat ze beter kunnen rijden maar beter varen kunnen ze niet!! De desbetreffende man achter het stuur had in de haven al wat geraakt en eindelijk de haven uit bleven we doelloos naast de Coast Guard drijven. Al die mannen daar op de boot zaten maar te kijken dus wij hebben vrolijk naar ze gezwaaid. Later op de middag toen wij al ver uit de haven waren kwamen wij de eigenaren van de boot tegen die ons de waterski's kwamen na brengen. Zij vertelden ons dat de Coast Guard hun had opgebeld om navraag te doen naar onze boot!

Voordat we begonnen met het wakeboarden en waterskieen lagen wij onder de aanvliegroute en het toeval wilde dat de KLM net binnenkwam. Hij vloog echt heel laag over ons heen en het was echt super mooi om een vliegtuig eens van de onderkant te kunnen bekijken! Het wakeboarden en waterskieen was echt heel erg leuk!!Ik heb geprobeerd om te waterskieen! Iets wat echt super gaaf is!! Helaas lukte het mij alleen maar om half overeind te komen en dan lag ik al weer! Hopelijk komt er nog een vervolg op onze waterski kunsten!!

Al met al heb ik een super weekend achter de rug! Tot de volgende keer!

Kus

  • 28 April 2008 - 20:36

    Ria:

    spannieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  • 28 April 2008 - 21:38

    Marloes:

    Waaauuuuwww Petra, wat supercool allemaal!!!!! :-D Knijp je jezelf af en toe wel even in je arm? Als ik dat zo hoor is het allemaal precies goed en heb je het echt met alles ontzettend getroffen!! Echt super hoor.... Geniet er maar goed van! En dat vliegtuig (vette foto trouwens) kan je op het strand ook heel mooi meemaken schijnt, of hangend in de hekken net als de Bonairiaanse jongetjes......... Bootje gaan wij ook huren hoor, supergoed idee!! :-D Heb nu al zin....

    Have fun!

    Tút,
    M

  • 28 April 2008 - 21:58

    Elske:

    super gaaf Peet!!! Wakeboarden kan idd vies tegenvallen, maar al met al toch een topweekend gehad dus?! Lekker socializen en werken tegelijk, doe je goed meis! Keep up the work, kusss

  • 29 April 2008 - 00:59

    Taan:

    Wieeee vlieg foto's!!!

  • 29 April 2008 - 08:45

    Merel:

    Heej Peet!
    Klinkt goed! Superstoer dat je uberhaupt al een beetje overeind komt op die dingen. Lijkt me supermoeilijk. En gaaf die foto, toch fijn dat ie over je hoofd heen vliegt, en niet ineens naar beneden komt lijkt me hahaha.

    Ik heb vanmorgen echte Hollandse appeltaart gebakken. Kost even tijd maar dan heppie ook wat. Kan ik vast oefenen voor als je terug bent hahaha.

    Ik ga verder met mn adviesrapport. Spreek je snel weer en succes met alles deze week! Ciao bella kus Meer

  • 29 April 2008 - 09:25

    Dees:

    Gaaaaf peeet! Wist niet dat je zoo sportief was ;)!

  • 29 April 2008 - 12:08

    Erik:

    HEEEEEEEEE Lieverd!!!!

    Wat vet relaxed, zeker ook dat vliegtuig! Kan je me mooi verwelkomen als ik aankom! Jammer dat het weer niet zo heel goed is nu je vrij bent! Maar je bent al hartstikke bruin, kom ik straks aan met mijn melkflessen! Heb nu al zin...

    Dikke zoen,
    Erik

  • 29 April 2008 - 13:23

    Mam:

    hey peetje,dat was het vroege opstaan zeker dubbel en dwars waard!!!!nou,ben benieuwd hoeze morgen bij jullie feest gaan vieren.bij ons zal het wel druk worden.ad gaat om 00.00 het wilhelmus zingen!!lachen!!heb voor de gelegenheid oranje oorbellen gekocht.hihi.
    de tuin hier is een zooitje,alle heggen rondom de voortuin zijn weggehaald en v d achtertuin wordt het flink gesnoeid.waren ook werklui vdaag op het dak bezig,vorige week ook al.bah,hou ik niet van ,al die mensen om de keet.
    nou,we horen elkaar weer gauw hè?fijne feestdagen!!dikke kus mam

  • 29 April 2008 - 13:25

    Go:

    Ohhh Peetje wat een heerlijkheid lekker in het water ronddobberen en ook nog eens sportief doen, voor herhaling vatbaar dus?

  • 29 April 2008 - 13:30

    Erik:

    IK MIS JE! Wat een leuke foto's stuur je me :)! Meerrrrr

  • 30 April 2008 - 13:33

    Jannet:

    Hallo!! Wat goed om te horen dat je het naar je zin hebt! Voor mij is het alweer tijd om naar huis te gaan, maar ik verheug me er echt heel erg op. Nog een paar uurtjes en de taxi haalt ons al op. Wanneer kom jij nou precies thuis? En je moeder en je vriend komen ook nog! Leuk! Als ik vrijdag Milou zie dan zal ik haar voor je een extra dikke knuffel geven, van twee tantes tegelijk zeg maar! Ik wacht alweer op je volgende bericht, maar dan vanuit Nederland! Geniet ervan! Heel veel liefs Jannet

  • 02 Mei 2008 - 16:56

    Karin:

    Leuk meis, weer zo'n 'reisverslagje' van je. Vandaag teruggekomen van onze korte vakantie en bij de post zat je leuke ezeltjeskaart! Als je nou even steeds en vooral heel vaak vertelt hoe lief en schattig ze zijn kunnen we Wino misschien overhalen.... Wat ik me afvroeg: hoe staat het met je salsadansen? Daar schrijf je nooit meer over..... Of ligt je passie nu bij het waterskiën? Dat je het úberhaupt probeert vind ik al helemaal dapper trouwens (dat skiën dan, niet het dansen natuurlijk). Nu komt je tante ook al gauw hè. Tot mails/schrijfs/sms of zo. Kus!

  • 04 Mei 2008 - 15:01

    Suus:

    OOh peet wat GAAF!!!
    Lijkt mij ook zo leuk om eens te waterskien! Maar dat is toch best duur, of hadden jullie een speciale prijs? Dat vliegtuig kwam inderdaad wel heeeel laag over. Best eng lijkt mij, als je in het water zit en het vliegtuig vliegt zo laag over je heen!
    Met mij gaat alles nu heel goed. Veel ter vertellen. We kunnen onder andere per 1aug in het huisje boven de witteveen gaan wonen!! Super mooi huis!!!
    Mijn buikfotos heb ik nog steeds niet op de computer gezet . . . ;( maar ze komen eraan hoor, hihi.

    XxX Suus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Augustus 2008

Wereldrecord 500m zwemmen is verbroken

01 Juli 2008

Chillen op de Antillen

05 Juni 2008

Padi

26 Mei 2008

Mijn eerste bezoek op Bonaire

11 Mei 2008

Discover Scuba Diving

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 50086

Voorgaande reizen:

15 November 2018 - 22 November 2018

Tenerife

23 Mei 2017 - 16 Juni 2017

Colombia

03 September 2015 - 03 Oktober 2015

Costa Rica & Nicaragua!

08 Juni 2012 - 30 Juni 2012

Exploring Ecuador and the Galapagos!

11 Januari 2011 - 10 Mei 2011

Zuid Amerika

19 Februari 2008 - 06 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: