Mijn eerste bezoek op Bonaire - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van oosterdijk - WaarBenJij.nu Mijn eerste bezoek op Bonaire - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van oosterdijk - WaarBenJij.nu

Mijn eerste bezoek op Bonaire

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

26 Mei 2008 | Nederland, Amsterdam

Lieve allemaal,

11 mei was het dan zover! Mijn eerste bezoek,mijn tante, kwam op Bonaire aan! 3.15 stond ik op het vliegveld en van achter het hek zag ik haar al aankomen! Nadat ze door de douane kwam wapperde haar oranje vlag al vrolijk aan de koffer. Dit bleek niet het enige te zijn....gelijk werd er een mega oranje OLE OLEEE OLEEEE vlag opgehangen en ook de andere vlaggetjes ontbreken hier niet! Je raad het al, net als in de volksbuurt van Zuthen zijn we ook hier nog steeds oranjefan!

Natuurlijk moest er gewoon gewerkt worden maar voor en na werktijd was er genoeg tijd over om te touren over het eiland. Gelukkig was niemand de camera kwijt geraakt zodat we gewoon hele mooie foto's van de zuidkust konden maken! Mijn supervisor noemt mij op het werk regelmatig prinsesje maar die week was zij het prinsesje door mij een uur eerder vrij te geven zodat ik lekker vakantie kon vieren! Naast alle eilandtours hebben we ook veel cocktails gedronken en zijn we regelmatig uit eten geweest! Erg geslaagd dus! Op de laatste dag zijn we het Washington Slagbaaipark ingeweest en hier hebben we ook gesnorkeld. Terwijl wij heel opgewonden en keihard liepen te schreeuwen om hele grote papegaaivissen zowmmen de andere snorkelaars er zonder op of om kijken langs heen. Wij hadden natuurlijk zo hard lopen schreeuwen om de mooie, grote vissen dat de anderen weer het water in gingen om toch maar te kijken wat er was!
Terwijl mijn tante maandag vertrok stond ik alweer strak van de zenuwen voor de Open Water Course. Helaas had ik woensdag alleen theorie en donderdag heb ik 3 uur doorgebracht in het zwembad voor de oefeningen.Daarna weer 3 uur theorie! Terwijl de anderen van de Open Water Course afgelopen weekend eindelijk echt gingen duiken was ik keihard aan het werk. Het wachten is op de duiken die ik deze week mag maken voor mijn Open Water Course!!!

Kus

  • 26 Mei 2008 - 01:19

    Elske:

    Wat super Peet! Heerlijk dat je even een bekend gezicht hebt gezien! Op naar het volgende bezoek he! Succes met je duik course, is vast onwijs gaaf!
    koes koes

  • 26 Mei 2008 - 05:41

    Ronald:

    Hoi Petra ,

    wat leuk voor je dat je bezoek had van het thuis front ,leuk gehad zo te horen.
    dat duiken lijkt mij ook wel wat allen in nederland zal het vast niet zo spectaculer zijn als bij jou daar.
    hoop dat je nog een leuke tijd hebt daar en tot de volgende keer .
    Groetjes Ronald en Jolanda

  • 26 Mei 2008 - 09:24

    Marloes:

    Hey Peet!

    Klinkt niet verkeerd hoor... ***zucht*** Zo te lezen heb je in ieder geval een hele leuke tijd gehad met je tante!! :-D Al dat oranje materiaal terwijl het EK nog niet eens begonnen is! ;-) Super toch om het hele eiland over te cruisen! Gezellig!! Heb echt heel veel zin om ook te gaan........... Spannend hè, duiken, maar het lijkt me zó mooi onder water!! Geniet er maar goed van!!!! :-)

    Liefs,
    Marloes

  • 26 Mei 2008 - 10:10

    Mam:

    Hoi Peet,dat zal een belevenis geweest zijn zeg!!!Lijkt me erg mooi allemaal.Nou,nog maar 2,5 weekjes en dan kom ik eraan!!!!Ik hoop dat je van de week weer de kans krijgt om te duiken.Pff,je zal er slank van worden,van de zenuwen:)Nou,heel plezier wanneer het zover is!!Hvj!!!xxxmam

  • 26 Mei 2008 - 11:53

    Tante Ria:

    Goh wat fijn dat er toch nog fotos gemaakt konden worden hahhahha!!!!!!
    Super spannend hoor om je eerste duik te maken..... jahaaa lekkere cocktails hebben ze op bonaire
    xxria

  • 26 Mei 2008 - 14:26

    GO:

    Ohhh peetje, leuk al dat bezoek altijd een goede reden om helemaal op je Nederlands uit je dak te gaan onder het genot van een drankje (of meerdere natuurlijk;))

    Kuss

  • 30 Mei 2008 - 22:22

    Suus:

    ey lieve peer,
    ik wou dat ik je ook kon komen opzoeken . . . zou echt geweldig zijn. aan die 2 daagjes praag heb ik lang niet genoeg gehad (bovendien was mijn gezelschap niet zo gezellig :(
    je moeder komt nu ook al bijna las ik, nog heeeeel veeeel plezier!!!

    XxX Suus

  • 30 Mei 2008 - 22:27

    Suus:

    ey lieve peer,
    ik wou dat ik je ook kon komen opzoeken . . . zou echt geweldig zijn. aan die 2 daagjes praag heb ik lang niet genoeg gehad (bovendien was mijn gezelschap niet zo gezellig :(
    je moeder komt nu ook al bijna las ik, nog heeeeel veeeel plezier!!!

    XxX Suus

  • 31 Mei 2008 - 12:38

    Charlotte:

    Hey peet!
    Klinkt te gek en misschien juist door al die uren ploeteren is het duiken straks 10x zo interessant! Geniet ervan en vooral nu al dat bezoek langskomt! Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Augustus 2008

Wereldrecord 500m zwemmen is verbroken

01 Juli 2008

Chillen op de Antillen

05 Juni 2008

Padi

26 Mei 2008

Mijn eerste bezoek op Bonaire

11 Mei 2008

Discover Scuba Diving

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 50089

Voorgaande reizen:

15 November 2018 - 22 November 2018

Tenerife

23 Mei 2017 - 16 Juni 2017

Colombia

03 September 2015 - 03 Oktober 2015

Costa Rica & Nicaragua!

08 Juni 2012 - 30 Juni 2012

Exploring Ecuador and the Galapagos!

11 Januari 2011 - 10 Mei 2011

Zuid Amerika

19 Februari 2008 - 06 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: