Chillen op de Antillen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van oosterdijk - WaarBenJij.nu Chillen op de Antillen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van oosterdijk - WaarBenJij.nu

Chillen op de Antillen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

01 Juli 2008 | Nederland, Amsterdam

Lieve mensen,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een berichtje heb geplaatst. Dit betekend natuurlijk niet dat ik hier niks beleefd heb!
Mams is hier twee weken op vakantie geweest dus we hebben hier veel dingen gedaan.

De 2e dag dat mams hier was zijn we met de watertaxi naar Klein Bonaire gegaan. Onze spullen werden aan de ene kant van het eiland gedropt en wij zelf werden er aan de ander kant van het eiland afgegooid. Zo konden we precies met de stroom mee snorkelen om zo bij onze spullen uit te komen. Snorkelen bij Klein Bonaire is echt geweldig! Heel veel koraal en we hebben een schildpad gezien! Deze zwom recht onder ons dus dat was echt super! Daarna nog heerlijk liggen chillen daar en de taxi kwam ons op afroep weer ophalen. Echt een uitvinding!

Iets wat ik hier nog niet had gedaan maar wel graag wilde doen was grotsnorkelen. Hiervoor werder we door een gids meegenomen en ergens aan de kant van de weg werd de bus neergezet. Klein stukje lopen en daar stonden we bij de grot. Met een ladder naar beneden en de tocht kon beginnen. Met een luchtvochtigheid van 90% waren we al snel zeiknat. Binnenin de grot was het erg mooi en ook was het erg bijzonder om dit zo te zien! Na deze tocht gingen we naar de volgende grot waar we al abseilend de grot in konden. Gewapend met een zaklamp gingen we het water in. Natuurlijk geen vissen en koraal in de grot maar wel hele mooie stalagmieten en stalagtieten.Ook dit was erg bijzonder om te zien!

Bij een vakantie op een tropisch eiland hoort natuurlijk een heerlijke pina colada cocktail! Deze hebben we dan ook veelvuldig op het strand gedronken! Daarnaast ben ik heerlijk vertroeteld dus je snapt dat deze 2 weken ook net een vakantie voor mij waren!Het was d an ook heel raar dat ik hier nu alleen zit! Naast het feit dat mams weer terug is in NL zijn ook bijna alle andere stagiaires,waaronder mijn huisgenoot, weer terug naar NL. Erg wennen dus!

Nu even hard aan de slag met mijn stageverslag en stageopdracht en dan over 2 weken komt Erik hier!

Liefs Peet


  • 01 Juli 2008 - 05:31

    Jolanda:

    Alleen dat maar, ik zou meer doen.

  • 01 Juli 2008 - 07:12

    Mams:

    ja,dat was een heerlijke vakantie hè?ik heb daar de meeste prachtige dingen op het eiland gezien.supermooi weer en idd heerlijke cocktails!!en de gezelligheid van jou!!dikke kus mams

  • 01 Juli 2008 - 07:34

    Taan:

    Fijn dat je het zo leuk hebt gehad met je mams!
    En zo te zien gaat het mer Erik ook erg gezellig worden? ;) xx

  • 01 Juli 2008 - 08:29

    Erik:

    Grappig nog een erik!... Maar IK kom toch echt over 2 wkn naar je toe! Zorg jij nou maar dat je die verslagen aan kant hebt dan! Geniet nu nog maar even van de rust om je heen:P! Zet de cocktails maar vast klaar lieverd!

    Kus

  • 01 Juli 2008 - 08:54

    Opa:

    hoi peet
    wat geweldig wat je allemaal meemaakt veel in de aan komende tyd.
    Groetjes opa

  • 01 Juli 2008 - 13:04

    Go:

    Ik dacht dat Nederland al een tropische paradijs was na het regenachtige Schotland maar Bonaire moet dat helemaal zijn, geniet ze zometeen lekker als Erik er is!!!

  • 01 Juli 2008 - 16:42

    Marloes:

    Jeuh!!!! Dat klinkt echt fantastisch allemaal!!! :-D Echt genoten dus, en terecht, je bent er ook om van het goede leven te genieten!! Nog 6 weken... Kan bijna niet wachten! :-) Succes met je verslag; straks lekker echt vakantie!
    Beso,
    Marloes

  • 01 Juli 2008 - 17:33

    Jannet:

    Hallo daar! Jeetje je bent gewoon nog steeds weg! wat is dat een lange tijd!! Fijn he dat familie en vriend allemaal op bezoek komt!wat dat betreft heb je een goede bestemming uitgekozen! Geniet er nog maar lekker van!!!! Liefs!

  • 02 Juli 2008 - 14:18

    Karin:

    Ik vind dat dus dapper, dat grotduiken. Maar je weet inmiddels dat ik wat water betreft een giga angsthaas ben dus daar moet je dan ook niet naar luisteren. Wat een leuk verslag trouwens. Heel leuk om te lezen steeds. Heel veel liefs, ook van Wino. XX

  • 02 Juli 2008 - 15:26

    Lies:

    Klinkt echt allemaal heel tof peet!! Wel jammer dat iedereen nu weg is, maar zoals je al zei nog ff bickelen en dan is erik er!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Augustus 2008

Wereldrecord 500m zwemmen is verbroken

01 Juli 2008

Chillen op de Antillen

05 Juni 2008

Padi

26 Mei 2008

Mijn eerste bezoek op Bonaire

11 Mei 2008

Discover Scuba Diving

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 50068

Voorgaande reizen:

15 November 2018 - 22 November 2018

Tenerife

23 Mei 2017 - 16 Juni 2017

Colombia

03 September 2015 - 03 Oktober 2015

Costa Rica & Nicaragua!

08 Juni 2012 - 30 Juni 2012

Exploring Ecuador and the Galapagos!

11 Januari 2011 - 10 Mei 2011

Zuid Amerika

19 Februari 2008 - 06 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: