WOW!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van oosterdijk - WaarBenJij.nu WOW!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van oosterdijk - WaarBenJij.nu

WOW!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

20 Maart 2008 | Nederland, Amsterdam

Lieve allemaal,

Vandaag had ik een dag vrij en heb ik lekker op het strand gelegen! Afgelopen weekend werden mensen tijdens het zwemmen bij het strand waar ik altjd lig verrast door een groep dolfijnen. Dit wilde ik natuurlijk ook meemaken dus vandaag heb ik daar de hele dag in het water gelegen in de hoop ook dolfijnen tegen te komen. Helaas.

Vanavond moest er weer gedanst worden en voor de dansles heb ik nog ergens wat gegeten. Terwijl wij daar op het terras zaten werd het opeens rumoerig en toen werden we er op geattendeerd dat er een groep dolfijnen zwom!! Super natuurlijk! Ik heb het weliswaar van een afstand kunnen zien hoe daar een groep zwom, je zag ze ook boven het water uitkomen, dus ik hoop ook echt dat ik ze nog een keer van dichtbij kan bekijken!! Ze schijnen hier heel vaak te zwemmen dus ik ben benieuwd! Geweldig om te zien!

Voor diegenen die nog uit de maat dansen kan er ook op de vrijdag gedanst worden dus jullie snappen al, daar moet ik heen!!Haha.

Kus petra

  • 20 Maart 2008 - 08:18

    Ria:

    Uit de maat of in de maat???succes met je lessen
    Maar wat gaaf om zulke mooie dingen mee te maken.Inderdaad:Wow!!!!!!
    xxria

  • 20 Maart 2008 - 08:52

    Merel:

    Heej Peet! Tof he, dolfijnen zo dichtbij?! Hoe was t op salsales?! Volgende keer blijf ik langer wakker zodat we voor die tijd nog even bij kunnen kletsen! Gezeligheid!

    Ik ga maar eens even ontbijten, tis tenslotte bijna 10 uur hihi. Spreek je vandaag of morgen weer! Ciao bella, puh ;)

  • 20 Maart 2008 - 09:25

    Marloes:

    ohh wat super gaaaf dolfijnen!! weetje nog dat ik daar vroeger altijd zo gek van was? hihi.

    Komen mijn smsjes nou wel ofniet aan?snap er onderhand niks meer van.maargoed,
    doe rustig aan, ik ga zo werken.
    dikke kus van milou en Knuffel van ons allemaal. xxxx

  • 20 Maart 2008 - 11:19

    Go:

    Nou Peet ik wou dat ik je kan bijstaan vrijdag daar want ik had gister ook een salsalesje en het ging natuurlijk geweldig uit de maat:) Doe je best meid.

    Kuss

  • 20 Maart 2008 - 11:20

    Mam:

    Hoi Peetje,dat klinkt idd geweldig,dolfijnen zien zwemmen!!!Op een onverwacht moment krijg jij ze ook vast wel een x van dichtbij te zien.
    Haha,vrijdag weer salsadansen??Zal wel hard nodg zijn hè?:)

    dikke kus en knuffel mam.

  • 20 Maart 2008 - 13:18

    Opa:

    hoi peetje
    ik zie het helemaal voor me met die lange benen van jou die dan lekker in de knoop zitten.gaaf de dolfynen zo kort by.
    Groetjes opa

  • 20 Maart 2008 - 14:41

    Elske:

    haha jij en je danslessen, vind het super! Zie je al helemaal swingen op (of naast) de beat of the music! Wat suuuuuuuuper gaaf van die dolfijnen! Zijn nog steeds mijn lievelingsdieren en is heeeeel gaaf om mee te zwemmen. Dus als ik jou was zou ik gewoon een klein duikje wagen zodra er weer een 'dolfijnalarm' is! Meng je lekker tussen de groep en dan is het meezwemmen geblazen. Nee, echt leuk Peet! Ik spreek je snel weer (al gaat het laatste tijd beetje mis en spreken we elkaar eigenlijk alleen via onze sites, maar is ook wel weer leuke afwisseling :) )
    kusssss

  • 20 Maart 2008 - 18:38

    Marloes:

    Wauw Petra...........!!!!!!!! Dolfijnen 'life' van dichtbij... :-D :-D :-D Ondertussen word ik bijna uit m'n woonkamer geblazen en schommelt de flat weer lekker heen en neer, de regen slaat in striemen tegen de ramen, maar dat terzijde (oh, en nee, ik ben niet jaloers, dat snap je).

    Echt genieten hoor...!

    En met die salsa komt het helemaal goed, daar ben ik van overtuigd....!

    Heel veel plezier!!!
    Liefs,
    Marloes

  • 20 Maart 2008 - 19:52

    Renate:

    He peet, Gaaf he om dolfijnen van dichtbij te zien, eEcht een WOW-gevoel krijg je ervan, inderdaad!Zo te lezen heb je het goed naar je zin daar! Nou lekker hoor, hier ist echt bagger weer! Maare heb je al een beetje leuke mensen ontmoet daar? waar je leuke dingen mee samen doet?kmail je snel....liefs Renate

  • 02 April 2008 - 20:02

    Taan:

    Nice peet! draaien ze daar ook suavemente? :d

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Augustus 2008

Wereldrecord 500m zwemmen is verbroken

01 Juli 2008

Chillen op de Antillen

05 Juni 2008

Padi

26 Mei 2008

Mijn eerste bezoek op Bonaire

11 Mei 2008

Discover Scuba Diving

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 50074

Voorgaande reizen:

15 November 2018 - 22 November 2018

Tenerife

23 Mei 2017 - 16 Juni 2017

Colombia

03 September 2015 - 03 Oktober 2015

Costa Rica & Nicaragua!

08 Juni 2012 - 30 Juni 2012

Exploring Ecuador and the Galapagos!

11 Januari 2011 - 10 Mei 2011

Zuid Amerika

19 Februari 2008 - 06 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: