Bonaire - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van oosterdijk - WaarBenJij.nu Bonaire - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van oosterdijk - WaarBenJij.nu

Bonaire

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

04 Maart 2008 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal!!

Ik ben al bijna weer week een op Bonaire! Toen ik aankwam in 't appartement stond ik wel even met open mond te kijken. Echt heerlijk ruim en van alle gemakken voorzien!Hier kan ik wel een half jaar bivakkeren!!Wanneer we ons woonerf aflopen hebben we aan de overkant van de weg een stuk land waar flamingo's lopen!Super mooi!

Van de week kwam ik langs een verkeersbord met de melding 'pas op voor overstekende ezels' en ja hoor gisteravond toen ik naar huis fieste liep er echt een ezel langs de weg!!Deze bleef ook gewoon staan toen ik langs kwam fietsen!

Aankomende woensdag en donderdag ben ik vrij dus even zien wat voor leuke dingen ik kan gaan doen!Nu eerst voor het werk nog even bruinbakken!!

Kus

  • 04 Maart 2008 - 13:04

    Jannet:

    Hallo! Marieke(reisgenootje)zit net naast mij en die zegt dat je zooo kan zien dat je de zus van marloes bent! Grappig! Dus je hebt nog even vakantie voor je aan het werk gaat?? Nog even heerlijk van genieten hoor! Veel liefs vanuit India! Ps: Toch echt super van die ene foto hoor!!!

  • 04 Maart 2008 - 13:08

    Merel:

    Jippie! Je eerste berichtje op Bonaire :D!
    Hopelijk bevalt het je een beetje op je stage. Leuke foto's heb je toegevoegd :D Kan ik mooi een klein beetje meegenieten vanuit het koude Arnhem. Tis hier verdorie 7 graden en t heeft al even ge-natte-sneeuwd :S
    Heb je in de tussentijd al gedoken? Ben erg benieuwd hoe je het vindt!

    Ik ga me weer even verdiepen in het heerlijke leed dat scriptie heet, pff ffies geen zin vandaag. Maar ga donderdag een nachtje bij Sjaak logeren in Amsterdam. Dus tot die tijd even buffelen, dan heb ik t ook verdient ;)

    Geniet er lekker van daar, enne, niet te hard werken he?! :P

    Veel liefs en tot snel weer mails! Liefs x Merel puh

  • 04 Maart 2008 - 14:54

    Ria:

    Dat is grappig :overstekende ezels hiih en blijven ook gewoon staan ook!!hahha
    Nou ziet er allemal goed uit...ik kan niet wachten.
    tis hier koud.......
    xx

  • 04 Maart 2008 - 14:58

    Elske:

    hahah super fijn bord Peet! Die zien we hier tegenwoordig niet meer... Ga maar even lekker genieten van je vrije daagjes en hoop je snel weer even op msn te spreken!

    kussssss

  • 04 Maart 2008 - 15:12

    Dees:

    Haha, mooi die overstekende ezels! Mijn brief is verstuurd, dus mssn meet ik je eind augustes :D!! Geniet van de zon! Kiss

  • 04 Maart 2008 - 15:47

    Eddy:

    Ik ben stik jaloers. Ziet er prima uit.

  • 04 Maart 2008 - 17:48

    Opa:

    het lykt my ook wel wat daar.
    het is hier koud en regen.

    Groetjes opa

  • 04 Maart 2008 - 17:56

    Karin:

    Ooh,lief die ezels!! Is het ook niet zo dat je op Bonaire een ezel kunt adopteren? Mooie foto's ook, je ziet gewoon dat het erg warm is. Iets dat wij ons hier niet kunnen voorstellen. Hagel, storm, natte sneeuw... Hoorde van Erik dat je nog niet veel te doen hebt op je werk. Dat is vervelend want dan duurt een dag vaak erg lang. Maar nu eerst een paar dagen vrij hè. Nog geen heimwee? Wij passen hier goed op 't jonkje hoor. Liefs en knuf uit Mildam.

  • 04 Maart 2008 - 18:39

    Marloes:

    Hee Petra!

    Ik had stiekem al een paar foto's gezien van je appartement... echt geweldig hoor!!! Dat is echt fijn thuiskomen! :-D Geweldig om, als je zo uit huis loopt, wilde flamingo's (en ezels!!) te zien... :-D Genieten!! Hoe is het bij Buddy? Even wennen toch wel, denk ik...? Komt goed! Enneh... ik zal sleutel 13 maar meenemen voor dat bord.................... ;-) Mashi dushi! :-D

    Ajó
    Marloes

  • 05 Maart 2008 - 15:21

    Mam:

    hoi peetje,lekker in de zon gelegen vanmiddag??????geen factor 40 meer gebruiken hè?anders wordt het dus nooit wat!grappig van die ezels,zijn best schattige beestjes,haha.geniet lekker van je vrije dagen.vandaag scheen hier ook veel de zon,krijg meteen lentegevoel,maar temp is nog koud!
    dikke kus en knuffel mams.

  • 05 Maart 2008 - 16:42

    Taan:

    Nice peet :D

  • 05 Maart 2008 - 18:58

    Renate:

    Hai Peetje, Je eerste berichtje vanuit Bonaire. Zo te lezen heb je het goed naar je zin gehad op Aruba.Fijn dat je appartement zo relaxt is, lkr meevallertje! Hoe gaat het op je stage? Beetje naar je zin? En heb je al een kleurtje? Geniet van het zonnetje en de lekkere temperatuur (ben jaloers...)
    Liefs Renate

  • 05 Maart 2008 - 19:49

    Harriet:

    hoi Peet, lekker joh! Het relaxte van daar spreekt me wel aan!!!! Wat vind je tot nu toe mooier, Aruba of Bonaire?? Mijn collega gaat per 1 mei, of iets eerder naar Bonaire emigreren, het wordt dus niet Curacau! Ze gaan daar een winkel starten, ze heeft daar twee weken geleden net een huis gekocht! Wie weet!!
    Heel veel plezier, en spreek je wel weer, liefs en kusje van Kaj en Nikki

  • 07 Maart 2008 - 17:57

    Go:

    Peetje bevalt je stage al wat beter, of is het vooral veel ouwehoeren en op de relaxte caribientour? Succes met bruin worden meis:)

    Liefs

  • 11 Maart 2008 - 15:24

    Elske:

    Ieeh heb gewoon je smsje ontvangen! Hoop dat je die van mij ook hebt gekregen, waarsch niet... We gaan snel weer even msnen en bijkletsen Peet

    kusss

  • 15 Maart 2008 - 13:32

    Erik:

    TIJD VOOR EEN UPDATE :P!

    Zoen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Augustus 2008

Wereldrecord 500m zwemmen is verbroken

01 Juli 2008

Chillen op de Antillen

05 Juni 2008

Padi

26 Mei 2008

Mijn eerste bezoek op Bonaire

11 Mei 2008

Discover Scuba Diving

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 304
Totaal aantal bezoekers 50085

Voorgaande reizen:

15 November 2018 - 22 November 2018

Tenerife

23 Mei 2017 - 16 Juni 2017

Colombia

03 September 2015 - 03 Oktober 2015

Costa Rica & Nicaragua!

08 Juni 2012 - 30 Juni 2012

Exploring Ecuador and the Galapagos!

11 Januari 2011 - 10 Mei 2011

Zuid Amerika

19 Februari 2008 - 06 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: