Dus tóch - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van oosterdijk - WaarBenJij.nu Dus tóch - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van oosterdijk - WaarBenJij.nu

Dus tóch

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

25 Februari 2008 | Nederland, Amsterdam

Heerlijk een week vakantie op Aruba! Het duurt zelfs langer dan ik dacht! Zo was ik in de veronderstelling dat ik morgenochtend al om 7uur op het vliegveld moet staan maar halverwege de dag toen ik per ongeluk in mijn agenda keek bleek dat de 27e op een woensdag valt! Een dag langer om hier in de zon te liggen!

Van de week zijn we op Palm Island wezen snorkelen. Het was de eerste keer dat ik ging snorkelen en ik ademde dus als een dolle door mijn snorkel. Toen ik er achter kwam dat je er niet meer lucht door kreeg begon ik door te krijgen dat je door rustiger te ademen veel langer onder water kunt kijken en dus ook veel meer kunt zien en ervan kunt genieten! Sommige internetfilmpjes lieten alleen maar zwarte en grijze vissen zien,weinig belovend dus, gelukkig bleek de werkelijkheid heel wat beter! Wat een prachtige vissen heb ik gezien! Zoveel verschillende soorten en kleuren dat was echt super gaaf!!!

De dag erna zijn we ook nog wezen windsurfen! Geweldig om te doen! Ik ben dan ook best een beetje trots op mezelf dat ik EN op de plank kon blijven staan EN al bochtjes kon maken! Waarschijnlijk ga ik dus op Bonaire nog even verder oefenen!

Verder heb ik veel op het strand gelegen maar dat zie je er helaas nog niet echt vanaf! Krijg ik normaal gesproken super snel een bruine kop, hier steek ik nog steeds af bij de rest! Hopelijk komt daar snel verandering in!

Binnenkort hoop ik wat meer foto's te kunnen plaatsen!

Dikke kus van mij!

  • 26 Februari 2008 - 02:12

    Elske:

    oohww Peet wat stom! hahaha maar heerlijk zo'n extra dagje. Ik had altijd hetzelfde met snorkelen, vond het doodeng en hyperventileren etc. Maar als je maar rustig blijft komt het helemaal goed. En ja, die snorkel is er om door te ademen, dat duurde bij mij nogal lang totdat ik het doorhad... Vond het al zo'n raar uitsteeksel zonder nut :D
    Meis, goeie vlucht woensdag dan maar!!!
    kusss

  • 26 Februari 2008 - 08:19

    Taan:

    Leuk Peet! Heb je al foto's online? Heel veel plezier nog je laatste dagjes! xx kusjes

  • 26 Februari 2008 - 11:06

    Dees:

    Hahaha mooi verhaal! Ben benieuwd naar de picture´s :D!

  • 26 Februari 2008 - 11:57

    Erik:

    Hihi, ik heb lekker al kunnen genieten van wat foto's van je! Wat ziet het er daar toch mooi uit! Maar ik kan hier ook lekker genieten van gekleurde visjes, en dat nog zonder snorkel! En windsurfen, een echte surfergirl dus! Op Bonaire gaan we veel oefenen!!

    Zoen

  • 26 Februari 2008 - 14:44

    Lies:

    haha nou beter een dagje langer dan dat je eigenlijk al in het vliegtuig had moeten zitten!! :D geniet er nog maar ff van!! en bruin wordt je vanzelf wel!!
    ik ben iig super jaloers!!! :D

  • 26 Februari 2008 - 16:25

    Karin:

    Ja,Erik sms-te gister al dat je je een dag vergist had: "omg. ze blijft nog een dag" Zoiets. En ik wist niet wat omg. was......Je hebt nu vast ook wel zin om te kijken naar je huis en plek voor de komende maanden of niet dan. Een heel goede reis gewenst en geniet nog even van Aruba. Knuffel van ons hier.

  • 26 Februari 2008 - 17:36

    Tante Ria:

    Hoi Peet,
    HaHa Echt iets voor jouw hoor!!; je vergissen in een dag... HiHi grappig als ik er aan denk hoe je kan reageren ......
    Ha ha gaaf snorkelen ff eng heeeeeee???
    Gelukkig dat er dan ook gekleurde vissen zijn.
    Ja ja volgens mij ben je toch al wel goed verkleurd hiih geniet er maar van
    Hopelijk kom je wel aan op bonaire..
    veel plezier dikke kus

  • 26 Februari 2008 - 18:18

    Go:

    Haha Peet je leert het vanzelf allemaal vooral met zo'n klimaat. Het niet sporten van de afgelopen 3 jaar ga je daar denk ik allemaal wel inhalen in dat half jaartje;) Poepiebruin en met een gespierd buikje kom je terug;)
    Kuss

  • 27 Februari 2008 - 13:44

    Ria:

    Hoi,
    Ben je al aan het luieren????????(op bonaire of aruba?/) hiih
    mmmm ik word wel jaloers hoor..
    kus

  • 28 Februari 2008 - 14:05

    WJ:

    Ha Peet,

    wat vet dat je inmiddels aan het rond 'hupsen' bent op zo'n tropisch eiland, tikkeltje anders dan Guernsey !

    Geniet ervan en ik volg je verhalen.Groeten uit Grunn.

  • 29 Februari 2008 - 15:26

    Zus:

    denk aan je! xxx

  • 01 Maart 2008 - 13:31

    Havekeroosterdijkjes:

    Hoi Petra! Leuk om van je te horen, we hoorden van je vader dat je vandaag begint met werken??? Spannend! Heel veel plezier,
    liefs van ons

  • 03 Maart 2008 - 21:11

    Taan:

    Waaa!! Al die foto's! Ik ben zoooo jaloers op jou :D en ik mis je nof steeds :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Augustus 2008

Wereldrecord 500m zwemmen is verbroken

01 Juli 2008

Chillen op de Antillen

05 Juni 2008

Padi

26 Mei 2008

Mijn eerste bezoek op Bonaire

11 Mei 2008

Discover Scuba Diving

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 50084

Voorgaande reizen:

15 November 2018 - 22 November 2018

Tenerife

23 Mei 2017 - 16 Juni 2017

Colombia

03 September 2015 - 03 Oktober 2015

Costa Rica & Nicaragua!

08 Juni 2012 - 30 Juni 2012

Exploring Ecuador and the Galapagos!

11 Januari 2011 - 10 Mei 2011

Zuid Amerika

19 Februari 2008 - 06 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: