We made it! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van oosterdijk - WaarBenJij.nu We made it! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van oosterdijk - WaarBenJij.nu

We made it!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

22 Februari 2008 | Nederland, Amsterdam

Lieve allemaal,

Aller eerst hartstikke bedankt voor alle reacties en mailtjes! Echt super om te lezen!!

Woensdag ben ik heerlijk op t strand geweest! Tussen de palmbomen lekker op een strandstoel gelegen. Dit was echter van korte duur omdat ik er niet voor betaald had. Dus ben ik met mijn handdoekje weer in het witte zand gaan liggen. Kwam er niet veel later een Amerikaan naar me toe die het niet leuk vond dat ik van de stoel af was dus hij had mijn stoel betaald. Zo kon ik toch nog een hele middag lekker op de strandstoel! 'S avonds ging Evelien nachtduiken en ik mocht mee op de boot om te kijken. Hier heb ik nog een schildpad gezien die vlak naast de boot zwom! Zo mooi!

Gister was het tijd om wat van het eiland te zien! Hebben we met de suzuki alto een tocht gemaakt langs de ruige noordkust van Aruba. Er wordt aangeraden daar met een 4-wheel drive te gaan rijden maar wij dachten ach dat kan best! Allemaal zandwegen met rotsen en keien zorgden ervoor dat we heen en weer geslingerd werden in de auto! Onderweg kwamen we groepen jeeps tegen die ons ook allemaal voor gek verklaarden. Wij alleen maar lachen en doorrijden! Kwamen we bij een stuk aan waar we dan voor t eerst ook zelf dachten, nee dit gaat niet lukken! Die hele groep ons inhalen en maar lachen. Toch heeft de suzuki het gehaald!! Even later kwamen we de groep weer tegen. Kwam er een Amerikaans stel op ons af die ons vol ongeloof stond aan te kijken; " You made it???!"

Tuurlijk hebben we t gehaald!

Echt een hele mooie kustlijn aan die kant, natuurlijk ook nog de natural bridge gezien! Wel was het aan die kant van het eiland heel kaal met alleen maar cactussen en vervallen huisjes! Dat begon op een gegeven moment te vervelen!

Vandaag gaan we naar Palm Island om te snorkelen! Super veel zin in!

Liefs van mij

  • 22 Februari 2008 - 14:46

    Elske:

    Damn wat ziet die foto er heeeeeeeeeeeerlijk uit! Ben jaloers man! Wat fijn dat je even lekker hebt kunnen bijkomen op het strand. Geniet er lekker van,

    kuss

  • 22 Februari 2008 - 14:49

    Go:

    Ohhh Peet doe mij ook zo'n strand en lekker luieren. Hoop dat je veel vissen hebt kunnen zien vandaag onder water!

    Liefs

  • 22 Februari 2008 - 14:57

    Erik:

    ONEERLIJK! Post dan ook even zo'n grauwe grijze foto van dit kloteweer! Regen, kou en wind je kent t! Wat is de zee blauw zeg! Hopelijk zijn er op Aruba wel gekleurde vissen zodat je die toch nog ziet! Veel plezier schat!

    Zoen

  • 22 Februari 2008 - 15:05

    Mam:

    haha,wij weten wel wat een suzuki allemaal kan!!!!!!!ben zeer benieuwd hoe het snorkelen is geweest.xxxx

  • 22 Februari 2008 - 15:24

    Opa:

    hoi peet

    wat moetje nou zonder amerikanen beginnen.?
    Groetjes Opa

  • 22 Februari 2008 - 15:29

    Dees:

    Whaa peetje, jaloersheid hoog hier ;-)! Geniet er lekker van!

  • 22 Februari 2008 - 16:45

    Ronald:

    Hoi petra.

    leuk om zo van je te lezen hoe het met je gaat hoop dat je echt gaat genieten de komende tijd en dat het en geweldige ervaring voor je gaat worden,
    ben best jaloers op je jij daar met dat mooie weer wij hier grijs en grauw.
    geniet er lekker van en we hopen nog veel van je te lezen.

    Groetjes ronald en Jolanda

  • 22 Februari 2008 - 17:20

    Ria:

    Hay Peet,
    fijn dat je het zo naar je zin hebt,genieten en genieten,wat een ervaring en dat allemaal al in zon korte tijd.
    ja ja wat dacht je dan:dat een suzuki je in de steekt laat???..haha wat een giller.
    Nou je boft maar weer,hier is het vies weer ,dus kun je nu exstra genieten.
    Veel plezier
    Ik kijk weer uit naar je volgende belevenissen.
    xx Ria

  • 22 Februari 2008 - 17:25

    Karin:

    Wat is dit leuk om zo op de hoogte te blijven van je avonturen zo ver weg! Dus Amerikanen kunnen best wel aardig zijn haha. Jij boffen!! En die schildpad, jee, dat lijkt me helemaal fantastisch. Wij kleumen hier intussen wel verder.....

  • 23 Februari 2008 - 06:56

    Simone Oosterkamp:

    Hallo dan!
    Lekkere belevenissen dus alweer..haha..
    Heel veel plezier daar!!
    xx

  • 23 Februari 2008 - 14:59

    Marloes:

    Wauw, en dan die foto van het strand...... lag je op zo'n bedje...????? Ik ben helemaal niet jaloers!! Te gek zeg... en je treft het ook wel enorm; meteen al een schildpad gezien enzo, met je neus in de boter dus, super!!! :-D :-D :-D Geweldig verhaal ook, ik zie het helemaal voor me, twee wijffies in een Suzuki die het beter denken te weten en dat dat dan vervolgens ook gewoon goed komt.... geweldig!!! :-D Heel leuk om je verhalen te lezen! Heel veel plezier nog!!! (maar dat zal vast wel lukken)...

    Liefs,
    Marloes

  • 23 Februari 2008 - 16:04

    Suus:

    Lieve Peer,
    Fijn om te horen dat je helemaal goed bent aangekomen!!!
    Je begint al goed, met flirten, Amerikaan die je stoel betaald . . .hi hi.
    VEEL PLEZIER NOG
    XxX Suus

  • 23 Februari 2008 - 16:06

    Merel:

    Hahaha!Supermooi dat je op een tropisch eiland in de zon tussen de palmen de eerste tekenen van levensmoeheid begint te vertonen! Mooie foto's :D Maak je er binnenkort ook een waar je zelf op staat?Dan kunnen we hier met zn allen jaloers zijn op je kleurtje. Hier verder alles goed, zal je van de week even een uitgebreide mail sturen, leuk leuk!!!!!

    Ciao bella, have fun! Liefs x Merel

  • 24 Februari 2008 - 15:24

    Jannet:

    Hey! Wow wat een superfoto met die palmboom.. je gaat me toch niet vertellen dat je die zelf gemaakt hebt? want dan word ik zelfs jaloers vanuit tropisch India... haha. have fun! xx

  • 25 Februari 2008 - 11:25

    Lies:

    wow dat klinkt goed peet!!!
    lekker zeg!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Augustus 2008

Wereldrecord 500m zwemmen is verbroken

01 Juli 2008

Chillen op de Antillen

05 Juni 2008

Padi

26 Mei 2008

Mijn eerste bezoek op Bonaire

11 Mei 2008

Discover Scuba Diving

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 50068

Voorgaande reizen:

15 November 2018 - 22 November 2018

Tenerife

23 Mei 2017 - 16 Juni 2017

Colombia

03 September 2015 - 03 Oktober 2015

Costa Rica & Nicaragua!

08 Juni 2012 - 30 Juni 2012

Exploring Ecuador and the Galapagos!

11 Januari 2011 - 10 Mei 2011

Zuid Amerika

19 Februari 2008 - 06 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: