One happy island - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van oosterdijk - WaarBenJij.nu One happy island - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van oosterdijk - WaarBenJij.nu

One happy island

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

20 Februari 2008 | Nederland, Amsterdam

Lieve mensen,

Gister na veel, ontzettend veel, stress momentjes ben ik dan om 10.00uur richting Aruba gevlogen. In het het vliegtuig bleek wel weer dat de 'thuiszorgoudjes' mij nog niet met rust laten. Ik werd gelijk voorzien van een hand vol paaseitjes, geplette slagroomsoesjes en gezellige kletspraatjes. Bij aankomst vlogen we nog mooi om Aruba heen zodat ik het hele eiland van boven al heb kunnen bekijken. Super!
Wat mij opviel is dat het redelijk vlak is en als je rond rijd oogt het ook wat armoedig. Maar het mooie weer, de leuke gekleurde huisjes maken dat allemaal weer goed!

Evelien, die ik nog ken van de voetbal, heeft mij gister opgehaald en ze heeft al heel wat plannen voor van de week. Vanavond gaat zij nachtduiken dus ik kan mee op de boot, es ff zien hoe dat allemaal in zijn werking gaat! Verder gaan we nog snorkelen en als het mee zit nog windsurfen! Maar straks eerst lekker naar het strand!!

Hele dikke kus van mij

  • 20 Februari 2008 - 14:19

    Dees:

    Hee lieve Peet,

    Fijn dat je goed bent aangekomen!
    Ben jaloers op je. Zon, zee en strand, wat wil je nog meer?!

    Heel veel fun lieverd, geniet ervan!

    Dikke kus

  • 20 Februari 2008 - 14:21

    Taan:

    Gaaf Peet! Maak je veel foto's :D Het is hier koud, mistig en waaierig, ik ben jaloers op je einland avontuur :D

    kusjes

  • 20 Februari 2008 - 14:51

    Karin:

    Fijn dat je direct vertelt hoe het is. Ook fijn dat ik je gister nog even kon spreken. Hier is het mistig en somber...... en Yoram heeft net in de koeiemest liggen rollen. Kus Karin.

  • 20 Februari 2008 - 15:12

    Mam:

    nou,peet,ben blij dat je heelhuids aangekomen bent!!!!de plannen voor aankomende week klinken goed!!!
    haha,kan niet wachten totdat ik over een paar maand bij jou op Bonaire ben.
    veel plezier vanavond!dikke knuffel mij.

  • 20 Februari 2008 - 15:57

    Marielle:

    Heey,
    Wat leuk dat je weer stage loopt in het buitenland! Veel succes en plezier daar! Liefs Marielle

  • 20 Februari 2008 - 16:51

    Charlot:

    top wat cool joh... Geniet ervan en tot snel xx

  • 20 Februari 2008 - 17:15

    Go:

    Ahhh klinkt allemaal super Peet. Gaat vast helemaal goed komen met jou daar, voor je het weet ben je zelf helemaal bruin van al die zon, heerlijk. Mis de zon wel een beetje want hier is het nu typische Schotsweer: wolken, regen en koud dus eniet maar lekker.

    Kuss

  • 20 Februari 2008 - 17:46

    Merel:

    Heej Peet! Ben het helemaal met de rest eens: het klinkt super! Heb je gisteren mn hele goeie tijd gewenst smsje nog ontvangen? Leuke site, ben benieuwd naar alle leuke dingen je erop gaat zetten :D

    Geniet er lekker van deze week, daarna begint het dagelijks afzien ;)hihi.
    We mailen snel! Ciao bella, puh xx Meer

  • 20 Februari 2008 - 17:59

    Marloes:

    Heee Petra!

    Goed om te horen dat je heelhuids aangekomen bent!! (al had ik het stiekem al gehoord van Erik..) :-) Klinkt niet verkeerd, zo'n begin van dit buitenlandavontuur........... Heel veel plezier!!!!!! :-)
    Kus,
    Marloes

    P.S. kijk je wel uit voor Daury met z'n boot...? ;-)

  • 20 Februari 2008 - 19:46

    Renate:

    He Peetje,

    Een goed begin van je avontuur....lekker relaxen op one happy island! Mag ook wel na zon lange vliegreis,haha! Meis, toch leuk dat ik nog even (weer) afscheid van je heb kunnen nemen. Geniet ervan en ben erg benieuwd naar al je verhalen, mooie foto's en bijzondere belevenissen!
    Ciao ciao Bella, liefs Renate

  • 20 Februari 2008 - 23:12

    Eddy:

    Ziet er allemaal goed uit. Ik ben wel jaloers. Momenteel zitten wij in een teambuildings sessie. gr. Eddy

  • 21 Februari 2008 - 01:06

    Elske:

    ieeeh lekker hoor Peetje!!! Klinkt suuper goed,lekker genieten van je vrije momentjes.. kusss

  • 21 Februari 2008 - 05:36

    Jannet:

    He Petra! Je bent eindelijk ook aangekomen! Leuk! Nu zitten we wel heel erg ver weg van elkaar! Hoe was het afscheid op Schiphol?? Heeft Milou je ook uitgezwaaid?? Mis je haar ook al zo?
    Heel veel plezier en lekker genieten daar! Groetjes!

  • 21 Februari 2008 - 09:44

    Lies:

    Hee meis,
    Ben blij dat je aangekomen bent!
    Ben jaloers op al je plannen en op het mooie weer!! Geniet ervan!!

    kus lies

  • 21 Februari 2008 - 09:55

    Opa:

    hoi peet
    na jou verhaal gelezen te hebben heb je een mooi begin gehad.ik hoop voor je dat het allemaal lukt.veel succes en heel veel plezier.
    Groetjes opa doeg

  • 21 Februari 2008 - 11:57

    Erik:

    He lieverd!

    Wat goed steeds wat van je te horen! En wat een avonturen heb jij al beleefd! Had ik dat even goed geregeld dat jij bij die thuiszorgbejaarden zat:P?! Ik ben zo benieuwd naar de foto's! Heb je meneer Schildpad ook op de foto? Echt geluk dat je meteen zo'n beest ziet! Ik kan niet wachten om jou te bezoeken! Heel veel plezier nog en hou me op de hoogte!

    Zoen

  • 21 Februari 2008 - 13:10

    Marieke:

    Ha die Peet!
    mooie vooruitzichten hoor!
    doe je eef de groetjes!?!
    Geniet ervan en ik kijk uit naar je volgende bericht!

    Groetjes!

  • 22 Februari 2008 - 10:08

    Mam:

    hoi peetje,al weer een beetje bijgekomen van het nachtelijke avontuurtje?en de nodige drank?haha.vandaag is het weer een beetje somber.bewolkt,maar niet koud.wat de zon betreft,ben ik wel jaloers en moet daar zelf nog een poosje op wachten.tot horens,xxxmam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Augustus 2008

Wereldrecord 500m zwemmen is verbroken

01 Juli 2008

Chillen op de Antillen

05 Juni 2008

Padi

26 Mei 2008

Mijn eerste bezoek op Bonaire

11 Mei 2008

Discover Scuba Diving

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 50073

Voorgaande reizen:

15 November 2018 - 22 November 2018

Tenerife

23 Mei 2017 - 16 Juni 2017

Colombia

03 September 2015 - 03 Oktober 2015

Costa Rica & Nicaragua!

08 Juni 2012 - 30 Juni 2012

Exploring Ecuador and the Galapagos!

11 Januari 2011 - 10 Mei 2011

Zuid Amerika

19 Februari 2008 - 06 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: