Het gaat bijna gebeuren! - Reisverslag uit Deventer, Nederland van oosterdijk - WaarBenJij.nu Het gaat bijna gebeuren! - Reisverslag uit Deventer, Nederland van oosterdijk - WaarBenJij.nu

Het gaat bijna gebeuren!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

10 Januari 2011 | Nederland, Deventer

Hallo allemaal,

Al jaren loop ik met het idee om naar Zuid Amerika te gaan. De prachtige cultuur en natuur, hoe zal dat zijn? Na 2 jaar lang werken en keihard sparen is het dan eindelijk zo ver en ga ik mijn reis beginnen! Ik heb het werken stopgezet, mijn kamer opgezegd en mijn backpack ingepakt!
Maandagnacht vertrek ik naar Schiphol en met een overstap op Parijs en Rio de Janeiro zal mijn reis in Natal beginnen. Dit ligt bovenin Brazilie. Van daaruit ga ik rondreizen door Brazilie, Argentinie, Chili, Bolivia, Peru en Ecuador+Galapagos eilanden. Op 19 juli vlieg ik vanuit Quito weer naar huis.

Iedereen ontzettend bedankt voor alle lieve berichtjes,cadeautjes en "afscheidsbezoekjes". Dit is een goed begin van de reis!

Liefs Petra

  • 09 Januari 2011 - 16:35

    Ronald En Jolanda:

    Hoi petra wij wensen je een hele mooie tijd toe in Zuid America geniet van alle leuke dingen die je gaat doen en we zullen je volgen op deze side Groetjes Ronald en Jolanda

  • 09 Januari 2011 - 17:07

    Margot:

    Peeeeeeeeeeetje heeeeeeeeel veeeeeeeeeel plezier in het geweldige Zuid-Amerika!!!! Enorm genieten daar en ook een beetje voor mij erbij want het is heerlijk daar!

    Kus Go

  • 09 Januari 2011 - 18:10

    Yneke Vollemans:

    Hoi Peet, desejo que voce tem uma viagem bom. "Ik wens je een heel goede reis toe" Geniet van alles en laat alles lekker los. Neem het goede mee laat de rest gewoon achter. Ik verheug me nu al op je mooie verhalen. Ga je volgen hoor. xxYneke

  • 09 Januari 2011 - 18:42

    Janneke:

    Hi Peet,

    Ik wens je heel veel plezier op je reis en geniet er vooral van!! Het lijkt mij echt een hele mooi reis en ik weet dat het iets is wat je je hele leven met je mee draagt! Ik denk nog vaak terug aan de tijd in Nieuw Zeeland en Australie. Ik zal je verhalen dan ook met veel plezier volgen!!!! Ik ben ook wel een tikkeltje jaloers hoor :). Ben benieuwd hoe je het daar gaat vinden, heb al veel mooie reisverhalen mogen horen. Ben erg benieuwd naar de foto's!!! Liefs Janneke

  • 10 Januari 2011 - 07:33

    Merel:

    Joehoe!!!!
    Wat gaaf en spannend dat je nu eindelijk de uren tot vertrek af kunt gaan tellen! Geniet nog even van vandaag. Morgen begint je droom eindelijk werkelijkheid te worden!
    Een hele goede reis gewenst, en geniet van alle mooie plekjes en leuke reisgenoten die je onderweg tegen zult komen.
    Ik ga je volgen via de site, en als ik me 'verveel' op de VU ga ik je gewoon mailen hoor!

    Tot ziens in juli! We'll stay in touch!
    Een hele dikke kus en knuffel vanuit Amsterdam!

    Puh :)

  • 10 Januari 2011 - 11:19

    Maartje:

    Ha meis,

    Een hele goede reis gewenst vanuit het koude natte Groningen!! Veel plezier, fijne tijd en geniet ervan!
    Ik hou je in de gaten ;-)
    Zal je op de hoogte houden van de babyboom,hihihi

    Adios!

  • 10 Januari 2011 - 12:52

    Paps:

    Ha die Peet,

    Ja, nu gaat je droom in vervulling. Maak er een mooie reis van en geniet vooral van alles wat je daar wil doen en gaat zien.
    We blijven je volgen via jou reisverslagen.

    Liefs ons. X

  • 10 Januari 2011 - 12:57

    Linda:

    Have fun!

  • 10 Januari 2011 - 16:10

    Janneke:

    Hey Peet,

    Ik wens je ontzettend veel plezier!!!
    Geniet ervan en kom veilig weer thuis.

    Liefs Janneke

  • 10 Januari 2011 - 19:23

    Gien:

    Wat leuk voor je dat je vannacht echt gaat vertrekken en je ultieme droomreis gaat starten! Ben zeer benieuwd en wens je een hele goede start! Powergirl! ! You did it!
    xxx Gien & boys

  • 12 Januari 2011 - 09:08

    Jannet:

    Hoi!!

    Jeemig en dan is het eindelijk zo ver! Je grote reis gaat beginnen :-)

    Ik ben benieuwd naar al je verhalen! Ik ben stiekem wel een beetje jaloers hoor!

    Zet hem op, take care en ik ga je volgen (en vooral: geniet)!!!

    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Deventer

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 342
Totaal aantal bezoekers 50070

Voorgaande reizen:

15 November 2018 - 22 November 2018

Tenerife

23 Mei 2017 - 16 Juni 2017

Colombia

03 September 2015 - 03 Oktober 2015

Costa Rica & Nicaragua!

08 Juni 2012 - 30 Juni 2012

Exploring Ecuador and the Galapagos!

11 Januari 2011 - 10 Mei 2011

Zuid Amerika

19 Februari 2008 - 06 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: