Het is weer tijd om te gaan! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van oosterdijk - WaarBenJij.nu Het is weer tijd om te gaan! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van oosterdijk - WaarBenJij.nu

Het is weer tijd om te gaan!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

04 Juni 2012 | Nederland, Utrecht

Hola todos!

Van het mooie werelddeel Zuid Amerika kan ik maar geen genoeg krijgen. Al jaren staan de Galapagos eilanden hoog op mijn lijstje en nu is het bijna zover!
Dit keer ga ik 'maar' 3 weken weg. Het is niet zomaar op vakantie gaan. Sinds ik het ticket heb geboekt en de datum vast staat kriebelt het. Kriebels om de rugzak weer in te pakken,kriebels om in mijn eentje weer te vertrekken en kriebels om natuur en cultuur te ontdekken en te beleven! Ik weet dat sommige lezers onder ons nu precies snappen hoe het voelt.
Een unieke belevenis die ik graag met jullie deel!

Vrijdag hoop ik veilig en wel in Quito aan te komen. Van hieruit zal ik de eerste 2 weken allerlei plaatsen bezoeken. Daarna is het tijd om door te reizen naar Guayaquil om vervolgens door te vliegen naar de Galapagos. Hier zal ik de 3e week doorbrengen! Vanuit Guayaguil vlieg ik weer terug naar huis.

Hopelijk kan ik jullie met mijn verhalen mee laten reizen door dit prachtige werelddeel!!

Besos!

  • 05 Juni 2012 - 07:03

    Merel:

    Hola Chica! Eindelijk is het aftellen begonnen. Super dat je dit deel van je droomreis nu ook gaat bezoeken. Ik wens je ontzettend veel plezier en een onvergetelijke tijd toe! Ben nu al benieuwd naar de foto's! Enjoy, xxxx

  • 05 Juni 2012 - 13:41

    Eddy:

    Veel succes met de voorbereiding. En veel plezier daar.

  • 05 Juni 2012 - 16:51

    Gieneke Dijkstra:

    Oh Petra ik ben nu echt jaloers op jou ....ik ben heel benieuwd naar je reiservaringen want dat is het ultieme doel om zeldzame en bijzondere dieren en planten te spotten! Heel veel plezier met de voor bereidingen op je reis
    liefs Gien

  • 09 Juni 2012 - 07:31

    Gieneke Dijkstra:

    hoe is je reis en de "take off" gegaan?
    ik ga je echt volgen de komende drie weken hoor en ben erg benieuwd naar alle belevenissen en je verhalen...dus ik en de boys reizen zo een beetje met je mee! liefs van ons dappere dodo !
    Gien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 259
Totaal aantal bezoekers 50096

Voorgaande reizen:

15 November 2018 - 22 November 2018

Tenerife

23 Mei 2017 - 16 Juni 2017

Colombia

03 September 2015 - 03 Oktober 2015

Costa Rica & Nicaragua!

08 Juni 2012 - 30 Juni 2012

Exploring Ecuador and the Galapagos!

11 Januari 2011 - 10 Mei 2011

Zuid Amerika

19 Februari 2008 - 06 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: